Saturday, October 2, 2010

SPAN AJAIB MERAWAT MASALAH KULIT

LOKASI : SEBERANG PERAI, PULAU PINANG
NAMICONIA KONJAC SPONGE






Span semula jadi yang diperbuat daripada akar konjac
(serat sayuran semulajadi)dengan tambahan tekstur halus,ia adalah sesuai untuk semua pembersihan badan dan muka,termasuk bayi baru lahir.


KEISTIMEWAAN:

- pembersih kulit ini dapat menghapuskan Blackhead pores,kotoran dan minyak
-menghapuskan acne/jerawat punca dari bakteria

-memelihara kelembapan kulit dan menjadikan kulit lebih berseri


-mengimbangkan PH kulit


-sesuai untuk kulit sensitif
-  Memperbaiki tona & tekstur kulit ( jd lembut & anjal )
- Menghilangkan parut2

-  juga sesuai untuk masalah panau, gatal2

-  kulit berjeragat, lebam bawah mata, kedutan, masalah kelemumur di kepala


KAEDAH MEMPROSES:

- Diproses dengan mengunakan bahan semulajadi
-Tanpa pengawet, tanpa pewarna dan tanpa aditif kimia
-Pembasmi kuman, penyeimbangan semulajadi dan perlindungan alam sekitar

CARA PEMGGUNAANNYA:

-Melembutkan dengan merendam dalam air selama beberapa minit
-membuang air yang berlebihan dari span dan siap untuk digunaka
-mengelap muka/badan dengan span secara membulat,tidak perlu menggunakan sebarang pembersih muka/sabun
-selepas guna ,bilas dengan air dan kering di tempat yang sejuk untuk kegunaan seterusnya.
**






HARGA SETIAP UNIT: RM 29.90  

(harga asal rm 35)







untuk tempahan hubunggi izyanty 019-4290584 ( bleh msg)
 
OR
msg di inbox  
Facebook saya.

cara bayaran adalah melalui akaun maybank. penghantaran akan dibuat setelah bayaran diterima.

7 comments:

Cheq Tun said...

mmg bgus span ni.. adik sy dh gune...dlm 2 jam je dh leh nmpk hasil..2 pakai dh nmpk hilang kesan jerawat.

izyanty collection said...

a'ah betol tu

d_tieah said...

Nanti la beli..
Hujung bulan..
Mcm bgs je bunyi dia..

E.d.Y said...

span ni sngt bagus...dulu muka mmg berjerawat...tp pakai span ni, xsampai 1 hari dah nampak hasilnya..muka suci bersih dan bertambah tampan..hahahaha

*ingat pompuan je ke boleh jaga muka??lelaki pun boleh tau...hehe

elleyayah . said...

bagus ek sabun ni.nak try.xleh murah lg.hehe

~NySz~ said...

npe sy pakai xde efek pun..sob3.. :,(

Anonymous said...

harga termasuk postage ke?