Monday, September 6, 2010

my blog list

kepada sesiapa yang berminat nak letak blog link korang kat blog baru aku leh letak kat sini. blog baru nie nama izyanty collection shop. nama cam kedai online je kan. tapi bukan jual apa2 pun, buat masa sekarang aku nak letak blog list personal n blog list bisnes online. sape2 pun leh letak. tujuan aku buka baru nie nak memudahkan aku blogwalking, cam gudang ar kat sini, kat blog personal aku izyanty collection xdak blog list kan, so aku buka 1 lagi blog untuk letak semua bloglist. semua orang leh letak. aku mengalu-alukan kehadiran korang semua.

7 comments:

ibu wawa said...

lebih tenang warna blog baru ni.
kak wa suka sangat...

izyantyPersonalTaste said...

thank's..suka leh masuk selalu hehehe,nak cari kedai online leh masuk sini. nak kumpul kedai online.tapi dalam proses lagi.

aNiS tHe BumbleBee said...

ececece! ada blog baru dah...tahiah ye.. :D

izyantyPersonalTaste said...

thank's..saje buat tempat simpan semua blog kat sini.

Hariz said...

hariz nak...

http://profhariz.com

Cute MuM said...

bagus nie... senang nak berblogwalking nanti...

Cikgu Siti said...

nak blog elly terselit kt blog list sini leh x?